Menü
Slider 20170106

Jogi nyilatkozat és felhasználási feltételek

Kérjük, hogy részletesen olvasd el a foscam.hu webáruházának alábbi felhasználási feltételeit, működését, s csak akkor regisztrálj és rendelj internetes webshopunkban, ha minden feltételt és szabályt tudomásul veszel és elfogadsz!

A foscam.hu webáruházát (a továbbiakban: webshop) az OnlineCamera Bt. (H-6423 Kelebia, Szabadság utca 10. továbbiakban: szállító) üzemelteti.

Az általad megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük és a kiszállítást végző futárszolgálaton kívül harmadik félnek nem adjuk át. A megrendelés során kérünk minden olyan adatot – név, cím, telefonszám, stb. – amely szükséges a számla megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához. Adataid kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

A webshopban regisztrált vásárló a megrendelőlap elküldésével és annak a szállító által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Korm. rendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a szállító mint értékesítő, valamint a vásárló, mint megrendelő között, melynek alapján a vásárló megbízza a szállítót, hogy a megrendelésben megjelölt termékeket szállítsa számára házhoz a regisztráció során megadott címre a választott fizetési és szállítási feltételek mellet. A szállító a rendelés teljesítése érdekében a lent megadott határidőn belül a megbízó részére kiszállíttatja a megrendelt termékeket saját raktárából.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot vásárlóval a továbbiak egyeztetése érdekében.

A szállító fenntartja magának a jogot, hogy a vásárlótól az internetes webshopba érkező megbízást indoklás nélkül visszautasítsa.

Bármennyire is igyekszünk pontosan feltüntetni árainkat, az adatrögzítések során előfordulhatnak elgépelések, ezért kijelentjük, hogy a szállító által a webshopban közölt árak tájékoztató jellegűek. Amennyiben a megrendelt termékek ára változna a honlapon szereplő ártól, akkor szállító a vásárlót erről elektronikus levélben (email), vagy telefonon értesíti, de megrendelő is jelezheti az eltérést szállító számára. Természetesen a honlapon szereplő hibákat igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül javítani. A vásárló amennyiben az új árat nem fogadja el, díjmentesen visszamondhatja megrendelését. A webshopban a termékek adatlapján szereplő képek, videófelvételek tájékoztató jelegűek, a kiszállított termékek színe, csomagolása, doboza eltérhet a webshopban található képektől, videófelvételektől.

Vásárló az internetes áruházban megrendelt és házhoz szállított termékeket köteles átvenni és azt kifizetni a vásárlás során vele közölt díjszabás alapján.

Amennyiben a vásárló a terméket bontatlanul, vagy sérülés mentes ill. jóhiszeműen megsértett és nem szándékosan rongált csomagolásában (a termék kinyitható és kipróbálható) sértetlenül eredeti állagában, bontatlan külső burkolattal azaz szét nem csavarozott állapotban, sérülésmentes kábelekkel, csatlakozókkal, működőképes adapterrel, hiánytalan alkatrészekkel, összességében minden eredeti tartozékával együtt visszajuttatja (visszáru) a szállító részére, úgy 15 munkanapos elállási jogával élhet.

Az elállási jogról bővebben olvashatsz az NFH (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) honlapján.

Elállás esetén az áru visszaszállítási költsége vevőt terheli. A visszaszállításra visszavezethető meghibásodások, konkrétan, hogy a meghibásodást a vevő írásban nem jelezte a visszaszállítást megelőzően, de a termék(ek) mégis meghibásodva érkeznek vissza szállító részére nem tartoznak az elállási jog gyakorlása alá, így azok vételára nem követelhető vissza.

A termék visszafizetésének határideje: a visszaküldött áru átvételétől számított 15 naptári nap.

Amennyiben vevő nem eredeti illetve ahhoz hasonló állapotú, azaz nem jóhiszeműen, az eszköz tudását kiderítően rövid időre kipróbált hanem láthatólag direkt módon rosszhiszeműen, nem rendeltetésszerűen azaz szándékosan elhasznált, tönkretett koszos, karcos, megbontott, szétcsavarozott, kiszakított vagy vágott kábellel, sérült csatlakozókkal rendelkező terméket küld vissza, nem élhet elállási jogával. Azonban ha mégis szeretné a szállító részére visszaadni az elállási jog alá így már nem tartozó, gyakorlatilag használt terméknek minősülő (eredeti áron tovább már nem értékesíthető) áruját, kérheti szállítót, hogy vásárolja vissza tőle a terméket. Mivel a nem rendeltetésszerű használat miatt sérültnek tekintett terméket teljes áron nem áll módunkban visszavásárolni, hiszen az ilyen terméket is csak csökkentett ár mellett tudjuk tovább értékesíteni, úgy a vevő saját költségén visszakülheti szállító részére a szóban forgó eszközt, amelyre szállító a bevizsgálást követően egyedi árat alakít ki vevő részére. Amennyiben vevő elfogadja az ilyen módon kialakított visszavásárlási árat arról e-mail-ben és telefonon értesíti szállítót. Természetesen az ilyen termék csökkentett értéken kerül újra értékesítésre. Amennyiben vevő nem fogadja el a szállító által kialakított visszavásárlási árat, úgy a termék a vevő saját költségén kerül vevőhöz visszaszállításra.

A szállító, mint szállítmányozó a kiszállítás során más fuvarozót is megbízhat a megrendelt termékek vásárlóhoz való kézbesítésével, mint amit a vásárló a webshopban a rendelése leadásakor kiválasztott. Amennyiben az új fuvarozó magasabb díjszabásban szállít, a szállítási díj különbözetét szállító magára vállalja.

A szállítás díja a rendelt termékek mennyiségétől és a fizetési módtól függetlenül bruttó 990,-Ft Magyarország egész területére. A szállítási költség bármely fizetési mód használata során azonos, a fizetési módok egyike sem eredményezi külön költség felszámítását a fizetés során.

Fizetési módok:

Szállító a napközben, 12:00 óráig az internetes oldalon megadott megrendeléseket a termék rendelkezésre állása esetén lehetőség szerint a következő munkanapon, de legkésőbb a megrendelést követő második munkanapon teljesíti, azaz átadja a fuvarozást végző partner cégnek. Amennyiben a megrendelt termékből nem áll rendelkezésre a szállító raktárában, külföldről kell rendelni vagy a termék hiánycikk, úgy a fenti szállítási határidőt a szállító nem vállalja. A készlethiányról szállító e-mail értesítést küld megrendelő részére.

Amennyiben szállító az előző pontban megjelölt időpontig nem tudja teljesíteni a megrendelést, úgy erről elektronikus levélben, vagy telefonon értesíti vásárlót.

Szállító a megrendelés esetlegesen elmaradt teljesítése miatt keletkezett anyagi és erkölcsi kárért felelősséget nem vállal. Ezért vásárló kártérítési igénnyel nem élhet. Amennyiben az lehetséges a vásárló 8 munkanapos elállási jogát alkalmazva, ilyen esetekben a megrendelés előtti állapot visszaállítására törekszik szállító (előre utalás esetén a teljes vételár visszafizetése).

A vásárlási, felhasználási információkat, lehetőségeket a webáruházban történő rendelés mikéntjét a “Webáruház  használata – használati útmutató” oldalunkon tekintheted meg.

A megrendelésben szereplő fizetendő összeg magában foglalja a termékek árát, a szállítmányozási díj összegét.

A szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezéseket, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet szabályozza, továbbá az internetes vásárlásokra is vonatkoznak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései.

A szállító jogosult a jelen felhasználási feltételek egyoldalú megváltoztatására. A változtatás időpontjáról jelen szöveg után ad tájékoztatást.

Termékek szervizelése és garanciája

Amennyiben az adott termék nevében és a honlapon elérhető adatlapján más nincs feltüntetve, úgy minden, a foscam.hu weboldalon megvásárolható termék új, Magyarországon forgalomba hozott, hivatalos magyarországi garanciával rendelkező termék.

A foscam.hu szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Termékeinkre a törvényben előírt, kézhezvételtől számított 12 hónap garanciát, azaz jótállást és egyben szavatossági időt vállalunk. Az ettől eltérő szavatossági és jótállási időt külön jelezzük és/vagy a számlán feltüntetjük

A vásárolt terméket, amennyiben nem rendelkezik hivatalos márkaszervizzel a 6423 Kelebia, Szabadság utca 10. szám alatt kezeljük. Garanciális meghibásodás esetén vevőnek a meghibásodott készülékről előzetesen szóban és írásban értesítenie kell a webáruház üzemeltetőjét a honlapon megadott elérhetőségek valamelyikén. Ezt követően a fenti címre el kell juttatnia hibás készülékét teljes tartozékaival együtt (eredeti csomagolás, csomagoláson belüli egyéb tartozékok, adapter, kábelek, antenna, tartó, stb.) megjelölve, hogy milyen számla sorszámon került tulajdonába a termék. Garancia érvényesítéséhez a vásárláskor kiállított számlán feltüntetett és a kamerán lévő sértetlen matricán található szériaszámnak egyeznie kell az eredeti számla vagy annak másolatának bemutatásakor! Amennyiben a szállító által kiállított számlán nem található egyedi azonosító, azaz szériaszám (pl. a számlát kiállító elfelejtette feltüntetni azt), úgy a garanciális ügyintézést szállító köteles ennek hiányában is lefolytatni. Garanciális ügyintézést csak a szállító által kiállított számlán ügyfélnek/vevőnek megjelölt eredeti tulajdonosnak áll módunkban biztosítani!

A hibásnak vélt, vagy hibás termék szállítóhoz való eljuttatása vevő költsége és feladata.

A visszaküldött termék bevizsgálásra kerül, ahol megpróbáljuk kiszűrni a jótállási felelősséget kizáró, alábbi listában felsoroltak mindegyikét.

– termék beazonosítására szolgáló, a terméken lévő azonosító címke hiánya
– helytelen szállításból eredő sérülés okozta kár
– nem megfelelő tárolásból eredő kár
– erőszakos külső behatás (pl. motorok által működtetett mozgó fej kézzel történő eltekerése, csatlakozók letörése, vezetékek kiszakadása, tárgyak készülékre ejtése, termék leejtése, stb.)
– elemi csapás (pl. villámcsapás, túlfeszültség, zárlat) okozta rongálódás
– vízbe merítés, előírtnál nagyobb páratartalomban való használat
– szándékos rongálás
– szakszerűtlen kezelés
– idegen beavatkozás (pl. burkolat megbontása, csavarok kilazítása, burkolati elemek törése)
– nem megfelelő firmware frissítésből eredő rendellenes működés.
– hibás üzembe helyezésből, nem megfelelő üzemeltetésből eredő elváltozások (pl. beltéri kamera kültérben való használatából eredő páralecsapódás, zárlat, stb.)
– fix fókuszú (nem autofókuszos kamera esetén a kamera működési helyszínének nem megfelelő fókuszbeállítás (minden kamera élességét a helyszíni telepítést során a telepítést végzőnek ellenőriznie, korrigálnia kell, ugyanis nem lehetséges egyszerre 5, 50, 100 méterre is éles képet biztosítani autofókusz nélkül)
– természetes elhasználódás.

Külön kiemeljük, hogy a firmware frissítésekből eredő rendellenes működést vagy meghibásodást nem tekintjük garanciális problémának.

Amennyiben a meghibásodott termék bevizsgálása során nem merül fel a fent felsorolt kizáró okok egyike sem, úgy a termék javítására, ennek kivitelezhetetlensége esetén teljes cseréjére kerül sor. A javított vagy cserélt terméket szállító a vevő részére saját költségén juttatja el.

A garanciára nem jogosult hibás termék vevőhöz visszajuttatása csak vevő költségén lehetséges. Ennek lebonyolításáról eladó és vevő szóban és írásban egyeztetnek. Az ilyen esetekben felmerülő szállítási költségeket vevő a részére visszaszállított termék átvételekor fizeti meg utánvét formájában a kiállított számla alapján eladó részére. Amennyiben vevő a hibás terméket a kézbesítés során nem veszi át, és 8 napon belül nem jelentkezik személyesen az áru átvételéért, úgy a kiszállítási költséget eladó állja, azonban az újbóli kézbesítést vevő számára megtagadja. Az ilyen esetben ismételten az eladóhoz visszakerült terméket eladó megsemmisíti, másik fél részére nem értékesíti.

A visszaszállítási díj értéke bruttó 3000,-Ft/szállítás.


Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a webáruház használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához.
További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Küldés e-mailben

Tárgy: Feladó neve: Címzett e-mail címe: Levél szövege: